فدک بوک

فروشگاه اینترنتی کتاب

فدک بوک

فروشگاه اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی و تلفنی کتاب جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی

کتاب جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی

خرید کتاب جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی عرضه توسط ناشران معتبر دانشگاهی مانند مهکامه، ماهواره، فدک ایساتیس، سازمان جهاد دانشگاهی، جمال هنر، بوستان حمید، دانشگاه تهران، سمت، طحان و ... با امکان خرید کتاب از فروشگاه اینترنتی کتاب فدک بوک که پس از خرید اینترنتی کتاب و در صورت ناموجود بودن در سایت، خرید تلفنی کتاب از بانک کتاب فدک بوک انجام میگیرد و پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن به تمامی کشور ارسال می گردد.

توسعه گردشگری روستایی محل گرایی و تغییرات فرهنگی اثر جورج ترجمه رضوانی

کتاب حاضر برای پژوهشگران، برنامه ریزان و کارشناسان حوزه ی گردش گری و توسعه روستایی و نیز برای استادان و دانشجویان رشته های جغرافیا و برنامه ریزی روستایی، مدیریت جهانگردی، برنامه ریزی گردشگری و نیز جغرافیا و برنامه ریزی گردشگری مفید بوده و می تواند بخشی از مطالب عملی و پژوهشی مورد نیاز آن ها را در این حوزه تامین نماید.


کتاب برنامه ریزی مسکن اثر پورمحمدی

برنامه ریزی مسکن اثر پورمحمدی

سرفصل ها

فصل اول: تعاریف و مفاهیم

فصل دوم: اهداف و اقدامات برنامه ریزی مسکن

فصل سوم: مراحل و روشهای برنامه ریزی

فصل چهارم: روشهای برآورد نیاز به مسکن

فصل پنجم: برقراری استانداردهای مسکن و تسهیلات مربوطه

فصل ششم: سرمایه گذاری در بخش مسکن

فصل هفتم: راهکارهای تامین زمین

فصل هشتم: سیاستهای خانه سازی

فصل نهم: برنامه ریزی پروژه های تامین مسکن


کتاب نظریه های توسعه روستایی اثر پاپلی یزدی

نظریه های توسعه روستایی اثر پاپلی یزدی

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته جغرافیا در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع درس «نظریه های توسعه روستایی» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید می رود که علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.



کتاب جایگاه روستا در برنامه ریزی منطقه ای اثر حمید جلالیان

جایگاه روستا در برنامه ریزی منطقه ای اثر حمید جلالیان

 برنامه‌ریزی منطقه‌ای در علوم جغرافیایی جایگاه ویژه‌ای دارد. مؤلف کوشیده است با توجه به جایگاه روستا و کارکردهای اقتصادی-اجتماعی آن در نظام منطقه‌ای، مباحث مربوط به روستا و توسعه روستایی را در قالب برنامه‌ریزی منطقه‌‏ای تدوین کند. بنابراین مباحث مهم برنامه‌ریزی منطقه‌ای از جمله نظریه‌‏ها و رویکردهای توسعه منطقه‌ای، ضرورت‌ها و زمینه‌های برنامه‌ریزی روستایی، منطقه‌بندی کشور و سطح‌‏بندی فضاهای روستایی را بررسی و تحلیل کرده است. وی در این کتاب بر این نکته تأکید می‌کند که توسعه‌ی روستاها جز در قالب برنامه‌ریزی منطقه‌ای امکان‌پذیر نیست. مطالعه‌ی این کتاب به درک روشن‌تر دانشجویان و دانش‌پژوهان از نظام‌های منطقه‌ای کمک می‌کند.
 
کتاب حاضر برای دانشجویان رشته‌ی جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «جایگاه روستا در مطالعات و برنامه‌ریزی منطقه‌ای» به ارزش ۲ واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه‌ی دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.