فدک بوک

فروشگاه اینترنتی کتاب

فدک بوک

فروشگاه اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی و تلفنی کتاب هنرهای نمایشی و سینما

کتاب هنرهای نمایشی و سینما

خرید کتاب هنرهای نمایشی و سینما عرضه توسط ناشران معتبر دانشگاهی مانند سمت، سروش، نشر نی، جمال هنر، کتابکده کسری، آیندگان با امکان خرید کتاب از فروشگاه اینترنتی کتاب فدک بوک که پس از خرید اینترنتی کتاب و در صورت ناموجود بودن در سایت، خرید تلفنی کتاب از بانک کتاب فدک بوک انجام میگیرد و پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن به تمامی کشور ارسال می گردد.

 

 

 

کتاب مبانی نظری سینما و دانستنی های تخصصی هنر نمایش

مبانی نظری سینما و دانستنی های تخصصی هنر نمایش: سینما، ادبیات نمایشی و کارگردانی تهیه و تنظیم محمدخانی

آزمون کارشناسی ارشد رشته های سینما و نمایش از ابتدای برگزاری همواره دشواری هایی برای داوطلبانش به همراه داشته است. مشخص و معین نبودن منابع از یک طرف و تغییر نحوه طرح سوالات و گسترش منبع آن ها از طرف دیگر و نیز فقر منابعی که به طور انحصاری برای پیشنهاد منابع و تلخیص مآخذ و کتب کمیاب و نایاب در این زمینه به نگارش در آمده باشد مشکلاتی برای هنرجویان فراهم ساخته است.

 

در این کتاب سعی بر این بوده که با مرور سوالات طرح شده از سال 1375 به بعد و مشورت با استادان این رشته ها در دانشگاه های هنر و دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، منابع و ماخذی به کار گرفته شود که مشکلات مذکور اندکی حل شود و هنرجویان رشته های سینما و نمایش با توجه به خلاصه این منابع و مطالعه منابع پیشنهادی قادر به پاسخگویی سوالات احتمالی باشند.

 

 

 

 

کتاب هنر پوسترهای سینمایی

 

هنر پوسترهای سینمایی

فهرست مطالب

مقدمه

از «گیلدا» تا «یک میلیون سال قبل از میلاد مسیح»

پیش از سینما

از ماتیس نا نورمن راک ول

لومیرها

به گران کافه در بلوار کاپوسین بیایید!

سال‌های صامت

جایی میان نقاشی و سیرک
پوسترهای چارلط چاپلین

سال‌های ناطق

هنری که تمام سلاح‌هایش را به کار می‌برد

سانسور و پوستر

مشکل خیابان RKO

تبلیغات مدرن

پوسترمای سخن گو

سرانجام پوسترها

خمیرکاغذ یا حراج کریستی

انواع و اندازه

قلمروی کلکسیونرها

طلای کاغذی

مکاتب بومی پوسترسازی

پوسترهای فرانسوی
پوسترهای روس
پوسترهای لهستانی

پوستر و تاریخ سینما

دهه به دهه با پوسترهای سینمایی

سال باس

آلفرد هیچکاک

نمونه‌ای از کارگردانان

گونه ها و پوسترها

طراحی برای ژانر
مستندهای موسیقی

ژانر وحشت
وسترن
نوآور

 

 

 

کتاب خلاقیت نمایشی ویژه داوطلبان کنکور هنر اثر محرابی

خلاقیت نمایشی ویژه داوطلبان کنکور هنر اثر محرابی

مجموعه حاضر شامل کلیه ی اطلاعات تئاتر، سینما، انیمیشن، تلویزیون و درک و تحلیل تصویر می باشد که با توجه به نبود منابع صحیح و نا مشخص بودن محدوده ی سوالات در کنکور، سعی در ارائه اطلاعاتی جامع و مفهومی شده است. در هر بخش تست های مربوط به آن  بخش و تست های جامعی در فصلی جداگانه در پایان قرار داده شده است.

 

 

 

کتاب چیدمان صحنه با رویکردی بر نظریه های میرهولد، بروک ، گروتفسکی اثر زندی

 

چیدمان صحنه با رویکردی بر نظریه های میرهولد، بروک ، گروتفسکی اثر زندی

چیدمان صحنه نه تنها در هنر نمایش بلکه در هر گونه هنری که با تصویر سر و کار داشته باشد، اهمیت دارد و در اینجا موضوع خاص این کتاب، بررسی سیر تحول چیدمان صحنه با نگاهی اجمالی به عناصر تشکیل دهنده ی آن نظیر کارگردانی، ساختمان صحنه( عصر یونان باستان،عصر قرون وسطی، عصر کلاسیک و عصر مدرن)، انواع صحنه، نورپردازی، رنگ در تئاتر و ساخت  مایه های میزانسن صورت گرفته است. با توجه به این که چیدمان صحنه از کانونی ترین مسائل و موضوعات مربوط به هنر نمایش و به ویژه کارگردانی بوده، این موضوع در ارتباط با سه نظریه پرداز و کارگردان بزرک تئاتر، وسوالد میرهولد، پیتر استفان پل بروک، یرژی گروتفسکی که نظریه های آنان در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته، دارای ارزش و اعتبار بیشتری گردیده است. امروزه در دنیای تئاتر و به ویژه تئاتر والا و فرهنگی کمتر نمایشی را می توان یافت که از نظریه ها و عملکردهای این سه چهره برجسته هنر نمایش بهره نبرده باشد....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.