فدک بوک

فروشگاه اینترنتی کتاب

فدک بوک

فروشگاه اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی و تلفنی کتاب نظریه معماران بزرگ

کتاب نظریه معماران بزرگ

خرید کتاب نظریه معماران بزرگ عرضه توسط ناشران معتبر دانشگاهی مانند دانشگاه شهید بهشتی، شهرآب، نشرخاک، طحان، گنج هنر، کتابکده کسری با امکان خرید کتاب از فروشگاه اینترنتی کتاب فدک بوک که پس از خرید اینترنتی کتاب و در صورت ناموجود بودن در سایت، خرید تلفنی کتاب از بانک کتاب فدک بوک انجام میگیرد و پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن به تمامی کشور ارسال می گردد.

 

 

 

 

 

کتاب خانه ی آبشار اثر رایت ترجمه بهارلو

 

خانه ی آبشار اثر رایت ترجمه بهارلو

این کتاب به معرفی مجموعه ای از آثار برجسته ی فرانک لوید رایت، معمار معروف آمریکایی، می پردازد و ویژگی های بارز هرکدام از آن ها را شرح می دهد. این معمار بزرگ توجه ویژه ای به انسان، نور و طبیعت داشته است و آنها را جلوه ای از ذات مقدس و هنرمند خدا می داند، لذا این توجه و اندیشه را محو کارهای خود قرار داده است و تقریبا در تمام آثارش به جایگاه ویژه ی انسان در طبیعت اشاره دارد. او به طرز ویژه ای در شاهکار هنری اش که همان ((خانه ی آبشار)) می باشد، از طریق معماری ماهرانه و هنرمندانه اش، با تلفیقی از رودخانه، سنگ و تمامی عناصر ساخت و نوای موسیقی آب، آرامش حاصل از دوستی و هماهنگی میان انسان و طبیعت را به ترسیم کشیده است.

او در آثار خود بر این تلاش بوده که از تمام عناصر طبیعی به گونه ای برای تزیین بناها بهره گیرد؛ او حتی در برخی کارها خلق نقش های طبیعی توسط ویژگی های معماری را (( موسیقی چشم)) می داند که نمونه ی بارز آن در طراحی مرکز شهر مارین کانتی واقع در کالیفرنیا به چشم می خورد.

 

 

 

کتاب چگونه معماری کنیم اثر پاینده رخشانی

 

چگونه معماری کنیم اثر پاینده رخشانی

چگونه معماری کنیم کتابی برای راهنمایی شما در مسیر معماریست، اگر به تازگی این سفر را شروع کرده اید یا به معمار شدن می اندیشید و یا اگر در حال حاضر معمار هستید و می خواهید دلیل جذب شدنتان به این رشته را به یاد آورید، این کتاب قطعا راهنمای شما خواهد بود.
نویسنده کتاب، کلمه معمار را که به عنوان یک اسم در دستور زبان انگلیسی می شناسیم به عنوان یک فعل استفاده نموده است، بدین ترتیب تغییر کاربرد یک کلمه نیز مانند تغییر کاربری یک فضا موجب شگفتی و خلق معنایی تازه شده است. «چگونه معماری کنیم» معماران مشتاق را ترغیب و از معماری به عنوان یک تخصص دفاع می کند، با به کاربردن جسورانه یک فعل: معماری کردن!

 

 

کتاب معماری زبان و ذهن در فلسفه ویتگنشتاین اثر آنتونی کنی ترجمه اسمخانی

 

معماری زبان و ذهن در فلسفه ویتگنشتاین اثر آنتونی کنی ترجمه اسمخانی

این کتاب به قلم یکی از فلاسفه تحلیلی بنام است، با تمرکز بر دو حوزه فلسفه زبان و فلسفه ذهن، به شرح سیر تحول اندیشه ویتگنشتاین می پردازد.

 

 

کتاب 50 خانه ایده آل از فرانک لوید رایت ترجمه محمودی

 

50 خانه ایده آل از فرانک لوید رایت ترجمه محمودی

علاقه شدید رایت به فناوری مدرن در دهه 1920 که با تحقیقات در مورد ساختمان های کم هزینه گره خورد؛ سبب شد که دهه 1930 دید او برای خلق شهرتی جهانی از عناصر شاخصه ی معماری هم بر روی دریا و هم بر فراز بیابان؛ شاهکارهایی چون خانه آبشار و تالیسن غرب را شکل دهد. در دو دهه آخر عمر رایت تلاش کرد تا مشکلات خانه هایی که در گذشته طرح کرده بود را برطرف نماید.

 

 

 

کتاب معماری برای معلولان اثر سورنسن ترجمه حبیب

 

معماری برای معلولان اثر سورنسن ترجمه حبیب

فهرست مطالب

پیشگفتار

1. ملاحظات

2. ابعاد مبنا

3. عناصر خارجی ساختمان

4. محوطه های داخل ساختمان

5. عناصر داخلی ساختمان

6. اثاث منزل

7. طراحی

کتابنامه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.